Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Otvoreno pismo Borisu Tadiću – o REKOM-u i podršci

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 05 septembar 2011 12:19
kaja
džaba pišete...
Preporuke:
39
0
2 ponedeljak, 05 septembar 2011 12:20
nataša
Je li ovo ozbiljno ili ja imam neke čulne obmane?
Da to nije neki fond sa jednim ili dva člana?
Šta je ovo ljudi moji?
Preporuke:
54
0
3 ponedeljak, 05 septembar 2011 13:21
Ratko
Srbija je poligon za eksperimente tipa - da vidimo šta su sve spremni da prihvate i koliko su u stanju da kleknu. Ovde može da prođe sve osim zdrave pameti.
Preporuke:
69
0
4 ponedeljak, 05 septembar 2011 13:26
Soka
Nevladine organizacije, preko kojih se peru pare, uzdignute iznad Ustava! Zemljo, otvori se!
Preporuke:
71
0
5 ponedeljak, 05 septembar 2011 13:43
Petar Kocic
Pogledajte na samom kraju teksta koliko se para tu valja i ko su sve donatori...
Preporuke:
48
0
6 ponedeljak, 05 septembar 2011 13:55
Gordana
Nigde kraja izivljavanjima na Srbiji! Sad ce jos i Natasa Kandic da osniva privatni sud! Boze me sacuvaj!
Preporuke:
55
0
7 ponedeljak, 05 septembar 2011 15:05
Senka
(1) Otvoreno pismo jedne Senke kao odgovor na otvoreno pismu upucenom Borisu Tadicu od strane Fonda za razvoj demokratije

Sad je demokratija i svako moze da kaze sta misli ali ja se eto , veoma staromodno izvinjavam Borisu Tadicu sto mu se mjesam u odgovor ovom otvorenom pismu, iako privatno ne mislim da on treba da ima odgovor na ovakve provokacije .Kandicka trazila pare , Kandicka potrosila pare-ostali ni luk jeli , ni luk mirisali...

Dakle,osjecam obavezu da Vas obavjestim da Vasa ocekivanja u vezi ulaganja Sorosa i ostale bratije( Rokfeller et cetera) nisu urodila plodom i izgleda da ste imali previse nepotpunih informacija , preciznije, - izgleda da se niste pravilno konsultovali sa zrtvama u ovom slucaju nego samo sa izvrsiocima zlocina koji su ocigledno namjerili platiti putem REKOMAa te izvrsioce zlocina a zrtve proglasiti zlocincima.
Preporuke:
29
0
8 ponedeljak, 05 septembar 2011 15:11
Senka
(2)Sa ponosom odgovaram da 2.4565.11,77 EUR sa razlicitih zapadnih strana + 5.045,30 EUR od same Republike Srbije ( Telekom Srbija) a vezanu za pokusaj “ da Skupština Srbije usvoji i ratifikuje međunarodni regionalni i obavezujući ugovor kojim se osniva REKOM kao međunarodna organizacija sa ciljem da na teritoriji Srbije vrši javna saslušavanja funkcionera i svih drugih lica Srbije u cilju utvrđivanja činjenica/dokaza o umešanosti svih u Srbiji ( i nerodjene djece , pride)i za vreme proteklih ratnih sukoba nisu ni blizu cifri koja bi bila potrebna da se lica koja su ostecena( poznate srpske zrtve u ovom slucaju) od strane hrvatskih , muslimanskih i albanskih separatista ostete i nadoknade.
Suosjecam ovom prilikom s Vama i vidim da ste bacili uzaludno sve te Vase pare ali ovom prilikom jednostavno ne mozete okriviti zrtvu da je bila zlocinac... Vi jednostavno nemate tih para za ovu muziku
Preporuke:
31
0
9 ponedeljak, 05 septembar 2011 15:49
Sud i Sudije
Udruzenje za razvo demokratije - bolje reci za razvoj demagogije.
Ovi bi da nam jos jednom sude i presudjuju pa da nas drze u misolovci narednu dekadu i vise.
Dragi boze, kave gluposti kolaju u ovozemaljskom "demokratskom" zivotu. Metode
Talibana ipak treba visoko cijeniti.
Preporuke:
33
2
10 ponedeljak, 05 septembar 2011 16:31
Nedim
Pošto joj Zapad više ne daje tako puno para, rešila žena da od žrtava uzima. A, kakvi su ovi naši političari i ulizice belosvetskim hohštaplerima raznih vrsta i nacija, ne bi me iznenadilo da to podrže i plate joj dalju kampanju rpotiv Srbije i srpskog naroda.
Preporuke:
45
0
11 ponedeljak, 05 septembar 2011 16:50
Vlada
Molim komentatore da budu malo pažljiviji, tj. da ne brkaju ovaj KRITIČKI dopis g. Milenka Radića i njegovog Fonda za razvoj demokratije, sa aktivnostima gospodje Kandić i REKOM-a na koje se ovo pismo kritički osvrće. Advokat Radić i njegov Fond su na istoj liniji kao i većina autora i komentatora ovog sajta.
Preporuke:
26
1
12 ponedeljak, 05 septembar 2011 17:49
Ceca Lazinica
Šta se sve moglo uraditi s tim silnim parama.Onaj ko ih je potrošio taj nek ih i vraća.Nemojte nam i taj dug natovarati na glavu i ubrajati u dugove države.A to što nije imala veći odziv to je njihov problem jer ne mogu biti istovremeno remetilački faktor i demokratske snage.Ne mogu i recitaciju i monolog.
Preporuke:
15
0
13 ponedeljak, 05 septembar 2011 18:01
papiga
Zaustavite ove falsifikatore istine, Srbima njihova prica nije potrebna, ni Hrvatima, mozda Bosnjacima i donekle Albancima, u svakom slucaju nepotrebno.
Preporuke:
29
0
14 ponedeljak, 05 septembar 2011 18:46
Nostradamus
Teza, antiteza=sinteza..
Preporuke:
11
0
15 ponedeljak, 05 septembar 2011 18:58
lakmus
Čim sam video da je taj REKOM na latinici,okrenuo sam glavu na drugu stranu. To je sada za mene prva, često i glavna proba da li je nešto na odgovarajućem kulturnom i civilizacijskom nivou.
Preporuke:
25
1
16 ponedeljak, 05 septembar 2011 19:12
ludi skretničar
Ako hoćete da NVO (Kandićka, Biserko,Vojin i ekipa) utvrđuju "istinu" od ratovima `90-ih, onda glasajte za REKOM.
Preporuke:
22
0
17 ponedeljak, 05 septembar 2011 20:31
Veljko
Ovo ni naša istorija ne pamti.
Preporuke:
19
0
18 ponedeljak, 05 septembar 2011 21:09
Milodan
Kao što je poznato oružani sukobi u Hrvatskoj i Bosni Hercegovini su okončani 1995. godine a u Srbiji i na Kosovu 1999. godine. Mi još ne znamo pravu istinu. To su trebale da urade države, učesnice u ovim sukobima. Nisu to uradile ni posle 16 odnosno 12 godina. Vrte se u krug, ne postoji politička volja. Ovo što radi Haški tribunal i nacionalni sudovi za ratne zločine je samo kap u moru. Mnogi ratni zločinci su još uvek na slobodi a neki i na visokim političkim pozicijama. Sudbina mnogih nestalih se i dalje ne zna i na tome se malo radi.
Stiče se utisak da su na razotkrivanju ratnih zločina znatno više uradile Nevladine organizacije nego države i pored resursa sa kojima raspolažu.
Ne bih da poistovećujem institucije sa počinjenim zločinima jer su zločine su počinili pojedinci. Samo ih treba identifikovati i izvesti pred sud.
Poznata je sudbina bivšeg zaštićenog svedoka Bojana Zlatkovića iz Vlasotinca, bivšeg pripadnika Posebnih jedinica policije na Kosovu, SAJ Državne bezbednosti.
Preporuke:
3
36
19 ponedeljak, 05 septembar 2011 23:01
Biljana Nikolić
Koji i kakav narod bi trpeo vlast i presednika koji su spremni da potpišu ovaj sramni i ponižavajući akt kojim REKOM-DIKTATORE predaju nadležnost policije i sudsku izvršnu vlast?
Preporuke:
15
0
20 ponedeljak, 05 septembar 2011 23:03
boris65
Sta ima da se istrazuje?Za zlocine u bivsoj SFRJ su odgovorni bivsi nacisti H.D.Genser i onaj poljski papa cija je porodica prodavala nacistima ciklon za gasne komore.Najveci zlocin je izvrsen nad istini.A istina je prosta.Samo treba biti drzak i stalno je ponavljati kao sto to rade ovi koji ne zele da se ikad sazna PRAVA istina.
Preporuke:
12
1
21 utorak, 06 septembar 2011 01:17
Senka
@ Milodan
Oni koji su bili zrtve znaju ko je krivac. Na drzavnom nivou se nikada nece usaglasiti istorija a svjezi primjer imamo ovih dana kada Kosorka hvali hrvatske ratne zlocince koji su direktno krivi za udruzeni zlocinacki pothvat zvan Oluja u kojem je pobijeno 1920 Srba navedenih imenom i prezimenom ili ovo sto proglasava kaznu kojom su ustase kaznjene za komunisticki zlocin i otkriva im spomenik u Macelju.
U Hagu drze i kaznjavaju uglavnom Srbe ( 400 i nesto) i kao sto vidis i Seselja a on je bio u opoziciji i mogao je promjeniti tok istorije koliko i ja i ti kad kucamo po tastaturi.
A za ove pojedince koje ti navodis, predlazem da se upitas da li je stvarno potrebno da Soros i ostali plate milione evra Kandicki da bi ona objavila ko je tu kriv a ko nije?
Mislim da se tu prije radi da je Kandicka obecala prodati nesto sto nije njeno i sad se dogadja da oni koji su dali pare- traze rezultate a para nema.
Preporuke:
14
0
22 utorak, 06 septembar 2011 01:20
Jakov
Koje zamajavanje javnost????
Kreativno!!!
Ili pismo pisano po zadatku da se dobiju neke parice.
Preporuke:
7
2
23 utorak, 06 septembar 2011 01:26
Lala
Možemo očekivati još "otvorenih" pisama ako pogledamo sledeću listu
LISTA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA ČIJE AKTIVNOSTI ĆE PODRŽATI EVROPSKA UNIJA:
U OBLASTI BORBE PROTIV DISKRIMINACIJE I PROMOCIJE KULTURNE RAZLIČITOSTI
1. Fondacija Centar za demokratiju, Srbija
2. Radionica Integracije, Srbija
3. Ekumenska humanitarna organizacija, Srbija
4. Fondacija Beogradske filharmonije, Srbija
5. Centar za kulturnu dekontaminaciju, Srbija
6. Hausing Centar, Srbija
7. Praxis, Srbija
8. Društvo za obrazovanje odraslih, Srbija
9. Fond B92, Srbija
10. Komitet pravnika za ljudska prava, Srbija
11. Edukacioni centar Leskovac, Srbija
12. Centar za regionalizam, Srbija
13. Resurs centar Majdanpek, Srbija
14. Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM), Srbija
15. Odbor za ljudska prava Niš, Srbija
Videti nastavak
Preporuke:
7
0
24 utorak, 06 septembar 2011 01:27
Lala
nastavak
16. Grupa 484, Srbija
17. Partneri za demokratske promene, Srbija
18. Centar za unapređenje pravnih studija, Srbija
19. Društvo za razvoj dece i mladih, Srbija
20. Novosadski humanitarni centar, Srbija
21. BAZAART, Srbija
22. Centar za kvalitetno obrazovanje, Srbija
Preporuke:
10
0
25 utorak, 06 septembar 2011 02:01
Senka
@ Vlada
Ovo otvoreno pismo Tadicu je previse ambivalentno napisano da bi bilo shvaceno kao kritika REKOMa. Mozda je autor pisma mislio dobro ali je definitivno lose rekao.
Vidimo da navodi dogadjanja vezana za REKOM kao Bogom dana i po pravilu. Znamo da to nije istina. Cijela ta zamisao o REKOMu je neispravna od pocetka i smisljena s ciljem da se od zrtava naprave zlocinci.Tako je trebao i autor kritikovati ako je mislio kao i mi a ne podsjecati Tadica i Dejanovicku da su oni potpisali podrsku REKOMu . Pa sta ako su i potpisali? Potpisao je i Josipovic a vidimo da se bas ne sekira previse na ocigledne Kosorkine provokacije.
Jedino sto smo naucili iz teksta je da je Telekom Srbija dao pola miliona evra . Pa cak i to nema veze s nama. Telekom treba te pare da trazi natrag od Kandicke i problem rjesen.Pise u tom Statutu REKOMA kako ce sluzbenici REKOMA biti iznad zakona i zasticeni ali to se naravno ne odnosi na krivicna djela pronevjere sredstava. Jednostavno, zar ne?
Preporuke:
9
1
26 utorak, 06 septembar 2011 03:35
Svetislav Kostić
Jedno je pouzdano, vladajuću garnituiru u Beogradu i što neoprostivo, Borisa Tadića za predsjednika Srbije, nije niko drugi izabrao sem građana Srbije.

I što teško shvatiti, da se za Tadića i njegove politpajdaše nisu Srbi većinski izjasnili i na poslednjim izborima, nebi sada Srbija i njen narod stajali pred jednim nerješivim problemom više decenijskog robovskog životarenja plaćajući reparacije jer Tadića i poslanike u skupštini njihove budeće žrtve same izabrali.

Meni takvih neodgovornih srpskih savremnika nije ni malo žao, jer sami sebi kod otvorenih očiju jamu iskopali. Žao mi njihovih potomaka koji će proklinjati roditelje koji ih u vjećno robovlasništvo otpustili.
Preporuke:
11
0
27 utorak, 06 septembar 2011 03:36
izbjeglica
Treba već jednom shvatiti da je cilj i namjera Kandićeve ne da se utvrdi DA LI su navedene srbijanske institucije krive za raspad Jugoslavije, nego DA SU one krive za sve. Za ovo što tvrdim svjedok su bezbrojne izjave i djelatnosti ne samo Kandićeve nego i njoj sličnih (Biserko, Korać i drugi). Da li će muslimani iz BiH nepristrasno utvrđivati istinu? Pa oni nisu do sada priznali niti jedan zločin izvršen nad Srbima (ako je neko i ubijen od strane njihovih heroja, onda je to bilo isključivo u samodbrani). Slična je situacija i sa Hrvatima - po njima je riječ bila o ''obrambenom ratu protiv srbijanskih agresora'' (i onih iz Kninske krajine). Ko se nada objektivnom i nepristrasnom istraživanju i zaključcima - taj je više nego naivan.
Preporuke:
17
0
28 utorak, 06 septembar 2011 03:52
Bre
Citam ovaj tekst, pa onda komentare, pa sam ga zbog toga procitao jos jednom. Ako zanemarimo zlonamerne, mislim da je deo komentatora pomislio da tekst afirmise Rekom, sto nije tacno. Iz teksta je jasno da je Rekom pokusaj da se napravi jos jedan tribunal po principu kadija te tuzi, kadija ti sudi. A kadija je bio na proglasenju nezavisne drzave "Kosovo" sa onima sto vade nekaznjeno Srbima organe, trguju drogom, ubijaju svojim rukama Srbe i svedoke zlocina, pa ih ond Haski sud, institucija dvostrukih arsina i ogromnih plata, oslobodi kao i Nasera Orica... E, to su pravi Talibani! Sve to neodoljivo podseca na srednjovekovnu inkviziciju i "narodne tribunale" u nacistickoj nemackoj gde nije bilo ni trunke pravde. Srpski zlocini su proizvod nasilnog razbijanja Jugoslavije, genocida nad srpskim narodom, zlocina protiv mira od strane onih koji uglavnom platise Rekom, i nije ih bilo onoliko koliko bi Rekom to voleo. Rece Josipovic, odgovor zlocinom na zlocin nije zlocin, drz'ga Kandicka!oj!
Preporuke:
10
0
29 utorak, 06 septembar 2011 09:05
@Lala
Jedne služba napisala (osmislila) (CIA, MI6, BND, itd)a druge službe finansiraju (EU).
Lepo ste naveli listu organizacija u kojima rade agenti stranihslužbi.
Bilo bi interesantno za istraživačko novinarstvo da prati trag novca a bogme i veze navedenih organizacija sa organima vlasti u Srbiji. Bilo bi to interesantno štivo.
Preporuke:
9
0
30 utorak, 06 septembar 2011 10:20
Odbrana i poslednji dani
Neverovatno! Sam ustav ove kvazinaučne institucije napisan je tako da se nedvosmisleno ukazuje na to da će se suditi srpskom narodu i srpskim intitucijama kao što su SANU,SPC,itd. I da će te presude postati zvanična istorija koja će se učiti u srpskim školama.
Preporuke:
11
0
31 utorak, 06 septembar 2011 10:49
Guru
REKOM statut je prekopiran dokument iz predratne Nemacke, koji je bio mnogo lepse srocen pa je iznedrio Gestapo. To se i nama sprema.
Preporuke:
12
0
32 utorak, 06 septembar 2011 19:40
Ružičasti panter
Osnivači (valjda finansijeri) Haškog tribunala među kojima je Gosp. Đerđ Šoroš, pošto su se uverili u nesporne (?) sudove nevladinih organizacija (koje su oni osnovali), sad su tim organizacijama poverili utvrđivanje krivice crkava, akademija nauka, medija. Da li je ovo neka šala? Šta je cilj ovog teksta i ko stoji iza tog Fonda?
Preporuke:
6
0
33 utorak, 06 septembar 2011 21:19
@Ružičasti panter
CIA snajka, CIA
A društvo joj prave MI6, BND, i još nekoliko obaveštajnih službi takozvanog Zapada.
Dobiše ovi fondovci pare pa požurili da ih opravdaju.
U prilogu Lale navedene su neke od mreža obaveštajnih službi koje su finansirane od strane EU (po preporuci nadležnih agencija).
NVO (nije isto što i udruženje) su u stvari meke agenture raznih država Zapada. Jedan od osnovnih zadataka ovih agentura, pardon NVO, je regrutovanje novih mekih agenata (onih koji sumnjaju da rade za strane obaveštajne službe ali nikada nisu sigurni i rade po sistemu "ne budi gadljiv, uradi to što traže, uzmi pare i ćuti"). Strani agenti su menadžeri NVO-a i treneri. Treninzi koje organizuju NVO su u stvari regrutni centri za strane obaveštajne službe.
A u poslednjih 10 godina natreniraše se srbi tako da bi zli jezici rekli da je više agenata stranih slubi nego patriota (ispran mozak i proverenim patriotama pa jurišaju na kazanče NVO).
Preporuke:
6
0
34 utorak, 06 septembar 2011 22:28
Ružičasti panter @ Bre
I ja sam još jednom pročitao tekst. Poenta je u odeljku I, drugi pasus:
„Polazeći od okolnosti u kojima je stvaran Haški tribunal, njegovi osnivači su verovatno bili svesni da će legalnost njegovog formiranja biti sporna, pa su nadležnost tog Suda zadržali samo na pojedincima, dok su utvrđivanje krivice crkava, akademija nauka, medija itd. namenili nevladinim organizacijama čije projekte godinama finansiraju i u čije su se nesporne sudove i opredeljenja uverili.“

Da autori imaju kritički stav prema REKOM-u onda bi u tom ključnom pasusu napisali „u čije su se NAVODNO nesporne sudove i opredeljenja uverili“.Ali oni to nisu napisali.

Posle ovog ključnog pasusa sledi prepričavanje Statuta REKOM-a. Najčudnije u celoj stvari je da je Statut REKOM-a dostavljen Tadiću pa nije jasno zašto ovaj Fond prepričava Tadiću Statut koji je on primio i to još u Otvorenom pismu. Čitava stvar je čudna.

Inače jedan od inicijatora REKOM-a je Kandićkin Fond za humanitarno pravo.
Preporuke:
4
0
35 utorak, 06 septembar 2011 22:38
miki maus
partizanka poslala pismo partizanu
Preporuke:
1
2
36 utorak, 06 septembar 2011 23:51
Senka
@ Ruzicasti Panter
I ne samo da je jedan od inicijatora REKOM-a Kandićkin Fond za humanitarno pravo, nego u emisiji "Utisak nedelje" prije dva mjeseca mozete cuti i direktno iz Kandickinih usta da ona drzi pare za REKOM i da ona odgovara za te pare jer je kaze potpisala za njih i da nijedna druga NVO ne moze ni da primirisi tim parama.
Ako nista , znat ce se ko ce i odgovarati onog trena kad se pronadje da su pare nestale a vec su se cule neke optuzbe na taj racun.
Preporuke:
2
0
37 sreda, 07 septembar 2011 06:49
Bre
@Senka, Ruzicasti panter. U pravu ste sto se tice Rekoma, niste u pravu sto se tice pisma, niste razumeli smisao! Mozda je problem sto (pretpostavljam da) niste pravnici, jer svakom pravniku je dovoljno citiranje statuta nekog privatnog, naddrzavnog tribunala/inkvizicije, koga finansiraju strane drzave koje su razbijale YU da se zgrozi. Da je to pismo podrske rezimu, da li bi bilo otvoreno??? Uostalom guglajte malo po Internetu i sakupite informacije pre nego sto nekoga tesko optuzite. To sto neko pise suptilnije i diplomatskim tonom, ne znaci da mrzi Srbiju, da je strani placenik itd. Naravno, polazim od toga da ste oboje dobronamerni, i da Rekom "ne volete" :-)
Preporuke:
2
0
38 sreda, 07 septembar 2011 23:16
Ružičasti panter @ bre
Ja sam pravnik po profesiji kao uostalom i autor ovog otvorenog pisma, advokat Milenko Radić, direktor Fonda za razvoj demokratije.

Pravo je jedna vrlo egzaktna disciplina i zahteva krajnje precizne formulacije. Poruka ili smisao jednog teksta koji napiše jedan pravnik i uputi ga javnosti, mora biti kristalno jasna i SVIMA razumljiva. To, međutim, nije slučaj sa ovim otvorenim pismom. Različiti komentari i nedoumice koje je tekst izazvao to dokazuju. Ne bih da se ponavljam, ali ostaje potpuno nejasno zašto autor upućuje Otvoreno pismo Tadiću da bi ga upoznao sa materijalom koji je Tadić već primio i prihvatio uslove iz tog materijala. To je kao kad bih ja Vama uputio otvoreno pismo sa prepisanim uslovima pod kojima Telekom obračunava i naplaćuje svoje usluge a Vi taj obračun dobijate redovnom poštom.
Preporuke:
1
0
39 četvrtak, 08 septembar 2011 18:16
Bre
@Ružičasti panter
Mislim da je ovo samo pitanje stila.
Rečenica u kojoj se pravi paralela sa ultimatumom Austro-Ugarske i "napretku" Srbije u odnosu na to doba je za mene primer ironije, ali treba dobro znati istoriju da bi je dešifrovao. Naime, Austro-Ugarska je napala Srbiju posle Sarajevskog atentata zato što Srbija nije ispunila SAMO JEDNU tačku ultimatuma, a to je da Austrijski državni organi VODE ISTRAGU na teritoriju Srbije (već je za tu tačku predložila arbitražu u Hagu). Govoriti o "napretku" Srbije je smešno, jer istraga koju Rekom hoće da sprovodi prevazilazi onu koju bi sprovela Austrija, tad smo ušli u rat, a sada Bota sve hoće i svima se izvinjava.
Preporuke:
1
0
40 petak, 09 septembar 2011 02:20
Senka
@Bre
Mislim da je ovo nije samo pitanje stila jer ako citalac mora posebno dešifrovati neke dijelove kao sto ti npr navodis pitanje poznavanja istorije u slucaju ultimatuma Austro-Ugarske Srbiji- efekat tog pisma postaje suprotan od namjere.
Svima je jasno da bilo koji projekat koji Kandicka smisli i namece - nece po Srbiju izaci na dobro. Njeni clanci u New York Times , apsolutno ignorisanje srpskih zrtava ( 2003 je nazvala trgovinu srpskim unutrasnjim organima - incidentom)i stalno potenciranje nesrpskih zrtava i to do apsurda tako da cak podmicuje ne-Srbe da svjedoce protiv Srba se pokazalo kao konstanta.
Ovo otvoreno pismo ( ako je namjera bila da se ukaze na nepravilnosti i stetu koje REKOM moze da napravi Srbiji i srpskim zrtvama)je trebalo potencirati takve negativne primjere Kandickinog djelovanja a ne da ovako izokola navodi citate iz dokumenta ( Statut REKOMa)koji je Kandicka osmislila i nametnula javnosti.
Preporuke:
1
0
41 petak, 09 septembar 2011 16:44
Bre
@Senka
Ok, Senka, shvatam ja šta ti želiš da kažeš, i slažem se sa svim šta imaš da kažeš o Rekomu i njegovom duhovnom tvorcu. Poenta je međutim u Statutu, a ja NISAM IMAO POJMA šta tu piše, kada sam pročitao otvorile su mi se oči i zgrozio sam se (još više)! Tako da mislim da su autor ili autori postigli pun efekat (daj Bože da su Statut pročitali Bt i režimlije pre nego što su - smeškajući se snishodljivo - podržali inicijativu)!
Druga je stvar što smo mi generalno impulsivni kao nacija, i zato sam te uputio da malo guglaš po Internetu pre teških reči.
I na kraju - ja i dalje mislim da JESTE pitanje stila, a od čitalaca NSPM (u koje se i ja ubrajam) očekujem veći stepen obrazovanja i svesti nego od čitalaca tamo nekih žutih sajtova i novina "da živimo kao sav normalan svet". Svima je u Srbiji jasno kada Velja kaže nešto jednoj novinarki ili kada Šele poruči nešto sudijama, van der Spulu i Hansu Holcijusu, ali to je to isto - samo drugim stilom i rečnikom rečeno! Ili grešim?
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner